poniedziałek, 12 sierpnia 2019

Zaproszenie do głosowania

Chciałam Was gorąco prosić o głosowanie na moje trzy prace które biorą udział w konkursie "Bielska Jesień" i które przeszły do drugiego etapu konkursu. Bielska Jesień jest konkursem malarskim a ja namalowałam moje obrazki igłą i nitką.Oto one:




Moje prace są wykonane w formacie pocztówki z widokami mojego miasta Bielska-Białej z widokami których nie zobaczycie z przewodnikiem.
----------
Głosowanie
Trzeba wejść na stronę Bielska Jesień przejść na zakładkę Galeria Wirtualna następnie na drugą stronę, szukamy moich prac i głosujemy po zalogowaniu.
Głosować można codziennie do 20 września:)
-----------
Z góry dziękuję i zapraszam do głosowania:)

20 komentarzy:

  1. Zagłosowałam, ale tylko na jeden można, chyba, że coś poplątałam:)W każdym razie na jeden jest oddany głos:)Trzymam kciuki teraz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaglosowane jutro znowu bede glosowac chyba moge pozdrawiam

      Usuń
    2. Możesz, możesz każdego dnia:) Dziękuję:)

      Usuń
    3. Faktycznie można codziennie:) No to głosujemy:) Twoje prace są tego warte.

      Usuń
  2. Zagłosuję, piękne prace! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziennie na wszystkie 3 glosuje :) Powodzenia zycze :) Pieknie "wymalowalas" swoje obrazy :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za głosy, można głosować codziennie do 20 września:)

      Usuń
  4. Wspaniałe prace ,życzę powodzenia w konkursie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie wykonane pocztówki :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Napewno zagłosuje. Zwłaszcza że też mieszkam w Bielsku 😘

    OdpowiedzUsuń