środa, 17 lipca 2019

Róża z tłem

Co sądzicie róża lepiej wygląda z tłem czy bez?


10 komentarzy:

  1. Lorenko ,dla mnie lepiej bez tła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cofam swoje słowa ostatnie, jednak to tło pięknie wieńczy różane arcydzieło. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie obydwie wersje sie podobaja sliczna ta rozyczka Lorenko masz kochana talent pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, postanowiłam że jak choćby jedna osoba opowie się aby pozostawić tło, to ono zostanie:)

      Usuń
  4. Obie wersje są piękne, ale ja wolę tę bez tła. Bardziej naturalna. Niemniej nie pruj tła, skoro już go wyhaftowałaś. Niesamowicie się napracowałaś a prucie doda nie tylko pracy- mogą zostać po nim ślady. Szkoda eksperymentować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się bardziej bez tła podoba ale to kwestia każdego gustu.W każdym razie róża jest urocza :)
    Pot.Dana

    OdpowiedzUsuń